Celebrazione-cooperà cù a fabbrica RUKANG per e sedie cù e rotule è i caminari

Festeghja cù favore a cooperazione per i medichi Hongzhu è Rukang per firmà l'accordi nantu à a produzzione di sedie à rotule. I guidati da e duie parte, u Signore Yang è u Signore Lv l'assistenu è prumettenu di pruvene u megliu per sustene l'accordi forti efficaci. Da issa ora, i medichi di Hongzhu ponu furnisce e sedie cù rotule è caminatori hemiplegichi cù fabbrica prufessiunali è prezzi competitivi nantu à u mercatu. I sedie principali ponu furnisce cum'è,

Celebration-cooperate with RUKANG factory for the wheelchairs and walkers

A più impurtante cunsiderazione quandu sceglite una sedia di rota hè a dimensione di a sedia à rotule. I siti principali di u pesu per l'utilizatori di catedra di rota eranu intornu à i quattru tuberi ischiali, intornu à u femore, intornu à l'altezza di u Yang è intornu à a spalla. A dimensione di a sedia di rote, in particulare a larghezza, a prufundità è l'altezza di a parte posteriore di u casu, quant'è a distanza trà u pedale è u cuscinu di u sediu, affettanu tutte a circulazione sanguigna di e parte pertinenti di i passageri, è causari friczioni di a pelle, ancu pressioni ferite. Inoltre, a sicurezza di u paziente, l'abilità di operazione, u pesu di una sedia di rote, u locu d'utilizazione, l'apparenza è altre prublemi anu da esse cunsiderate.

Considerazioni di selezzione
(1) Larghezza sedile: misura a distanza trà dui o quattru o dui fili quandu pusate. Aghjunghjite 5cm, è ci serà 2,5cm gap nantu à i dui lati dopu à pusà. U sediu hè troppu strettu, per quessa, hè difficiule chì si svantassi è falà a sedia di rotule. A parte suprana è a coscia sò oppressi. Se u sediu hè troppu largu, ùn hè micca faciule à pusà stabile. Ùn hè micca cunvene à operare a catedra di rota. I gammi sò fàciule di fatigue. Hè ancu difficiule per entra è fora di u cancellu. (2) Lunghezza sedile: misura a distanza orizzontale trà u buttone posteriore è u musculu cru gastrocnemius à pusà, è riduce u risultatu di a misura cù 6,5 cm. Se u sediu hè troppu cortu, u pesu di u corpu cascà principalmente annantu à l'ischium, chì hè facilitu per causà pressione eccessiva in u locu; se u sediu hè troppu longu, cumpresserà a parte di separazione, affetta a circulazione di sangue lucale, è stimulerà facilmente a pelle in u locu. Per i pazienti cù una coscia curta o una contractura limitata di flexione di ghjinochju, hè megliu aduprà sedia corta. (3) Altezza sedile: misura a distanza da u talone (o taccu) finu à u nidu quandu si sie pusatu, aghjunghje 4cm, è mette a pedale di u pede à almenu 5 cm da u terra. Se u sediu hè troppu altu, a sedia ùn pò micca entra in u tavulinu; se u sediu hè troppu bassu, u pesu di l'osse sedutu hè troppu grande. (4) Altezza bracciolo: quandu si siede, u bracciu superiore hè verticale, è l'avambracciu hè pusatu nantu à u bracciolu. Misura l'altezza da a superficie di a sedia à u margine inferiore di l'avambracciu, più 25cm. L'altezza di l'ughjettatura curretta aiuta à mantene a postura è l'equilibriu di u corpu currettu, è permette à l'ambi superi pusendu in una pusizione còmode. U corrimano hè troppu altu, è u bracciu supranu hè obligatu à elevà, chì hè propensu à a fatica. Se u bracciolu hè troppu bassu, hè necessariu appughjate in avanti per mantene l'equilibriu. Ùn hè micca solu faciule per a fatica, ma ancu pò influene a respirazione.

Aspittà a nutizia da voi è pruvà u nostru megliu per supplicà tutte l'infurmazioni chì avete bisognu.

In novu, spergu chì tutti noi possu sviluppassi cù questi prudutti è spergu chì possitebbenu più azzioni nantu à u vostru mercatu.
Grazie.


Tempu di creazione: 20-20 di marzu